شعرهای دوبیتی سری سوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شعرهای دوبیتی سری سوم
نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392
بازدید : 1614
نویسنده : Mohammad

 

دوبیتی عاشقانه

ای کاش :

 

دیوان شعرم را برای تو سرودم                       گردد فدای چشم ناز تو وجودم

این بوده رویا و خیال و آرزویم                      ای کاش من هم دلبر قلب تو بودم .


 

خواب دیدم :

 

خواب دیدم من نگاهت می کنم                       بوسه بر روی چو ماهت می کنم

خواب دیدم در شبی پیش توام                       شانه بر زلف سیاهت می کنم .




دل من :

 

دل من را تو بردی با نگاهت                            اسیرم کرده ای با روی ماهت

تو را با بی گناهی می شناسند                           ولیکن هست زیبایی گناهت  !



دوری :

 

من همچو یک پرنده ام اما اسیر و خسته                         سنگ فراق و دوری بال مرا شکسته

عمری پریده بودم اندر هوای رویت                      حالا ولی اسیرم اندر قفس نشسته !



 

عشق من و تو :

 

می شود رد شد از این کوچه ی بن بست هنوز                                 بین عشق من و تو فاصله ها هست هنوز

گرچه دیریست که از لعل لبت نوشیدم                                   ولی هستم ز لبت مست تر از مست هنوز .


بوسه :

 

بوسه که پیغام نمی شود عزیز دل من                      دل بی رخت آرام نمی شود عزیز دل من

بین تو که دلم هنوز هم وحشیست                     بی لعل لبت رام نمی شود عزیز دل من !

 

وقت افطار :

 

وقت افطار رطب مستحب است                  هر زمانی رمضان و رجب است

هر که دلبر بود او را رطبیست                  رطب دلبر من لعل لب است .

 

نگار نازنین :

 

نازم به نگار نازنین نازم                                آن یکه گل نازگل طنازم

آنی که به بوسه ی لبش جان بدهم                             آنی که به دیدن رخش می نازم .

 

 

دل تنگ :

 

تو گوهر نایاب دل تنگ منی                          تو شعر و ترانه ای و آهنگ منی

تو سیب درخت باغ شهر عشقی                        تو سیب رسیده سیب سرخ رنگ منی .

 



بیا دلـــبر :

 

بیا دلـــبر چو من دلــداده داری                  ز لبـــهایت تو جــام و باده داری

مــــرا در بند کردی با نگاهـــت                  که تـــو صـــد بنده و آزاده داری .


عاشق زار :

 

سخنت بهر دلم چون نوش است             عاشق زار تو بین مدهوش است

 

سخنی گو که دلم منتظر است             عاشق زار سراپا گوش است .

 

 

عشــق تو :

 

دگر درد دلــم درمان ندارد                     غمی جـز دوری و هجران ندارد

مرا ای دلــبرم آواره کردی                      که راه عشـــق تـو پایان ندارد .    



:: موضوعات مرتبط: شعرهای دوبیتی , ,
:: برچسب‌ها: شعرهای دوبیتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: